Reklamy w galerii handlowym cieszą się dużym powodzeniem. Nic dziwnego – dobrze skonstruowana, oryginalna reklama oddziałuje na nas znacznie mocniej niż zwykle właśnie podczas zakupów.
Zakupy w centrach handlowych to nieodłączny element życia wielu konsumentów, w różnych grupach wiekowych. Właśnie dlatego reklama w galerii handlowej jest doskonałym pomysłem na skuteczną promocję swojej marki lub usługi. Poznaj inne zalety reklamy w centrum handlowym i mechanizmy jej działania.
Czym jest reklama w centrum handlowym?
Reklama w galerii handlowej to jest nośnik, trafiający do ogromnej liczby potencjalnych klientów. W tego rodzaju kampaniach reklamowych wykorzystywane są specjalne ekrany, na których umieszcza się różnego rodzaju animację, spot lub planszę statyczną – czyli narzędzia, które z dużym prawdopodobieństwem zwrócą uwagę i zapadną w pamięć potencjalnych odbiorców.
Elektroniczna forma reklamy pozwala nam na dużą elastyczność. Możemy więc dopasować kampanię do aktualnych trendów, dni tygodnia, a nawet pory dnia lub pogody! Nośniki reklamowe umieszczone w centrach handlowych znajdują się na głównych trasach komunikacyjnych w galeriach – nie da się więc ich nie zauważyć.
ZnajdzReklame.pl – oferta firmy
Aby skutecznie zareklamować swoją firmę warto skorzystać z pomocy profesjonalistów – także przy wyborze odpowiednich reklam w centrach handlowych. Pracownicy sprawdzonych agencji reklamowych to fachowcy, którzy pozwolą Ci wykorzystać w pełni zarówno swój, jak i Twój potencjał reklamowy. Takich właśnie ludzi znajdziesz w ZnajdzReklame.pl – firmie oferującej ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski. Korzystając z ich usług możemy nie tylko zareklamować swoją markę za pomocą reklamy w centrum handlowym, ale także reklam wielkopowierzchniowych, umieszczonych na autobusach, telebimach czy paczkomatach, oraz przeprowadzić profesjonalne kampanie smsowe czy internetowe.
Specjaliści ze ZnajdzReklame.pl już w kilkanaście minut darmowo wycenią koszty interesującej Cię reklamy, pomogą i doradzą tak, aby o Twojej marce usłyszeli wszyscy. Bardzo dużym atutem firmy ZnajdzReklame.pl jest także pomoc od początku do końca kampanii – nie tylko w trakcie jej trwania, ale także po jej zakończeniu. Dzięki temu otrzymujesz informację zwrotną już po przeprowadzonej kampanii – masz więc pewność co do skuteczności działań firmy.
Rodzaje reklam w centrach handlowych
Totemy reklamowe
Totemy reklamowe to są wolnostojące albo wbudowane w elementy galerii handlowej nośniki. Umieszczane są na głównych szlakach pieszych w centrach handlowych. Naprzemiennie wyświetlane są na nich reklamy oraz materiały promocyjne – ciężko ich nie zauważyć.
Monitory reklamowe
Plazmowe monitory reklamowe są umieszczane zazwyczaj przy przejściach, schodach i w miejscach odpoczynku klientów galerii handlowych. Na tych nośnikach wyświetlane są na przemian reklamy i ważne informacje. Przygotowany odpowiednio materiał reklamowy z pewnością zwróci uwagę Twoich potencjalnych Klientów, a w razie potrzeby z łatwością zmienisz koncepcję.
Reklama LED
Ekrany LED to są nośniki o różnej wielkości – zależne od możliwości galerii handlowych. Umieszcza się je zarówno na zewnątrz, jak i w środku galerii. Jeśli chcemy stworzyć efektowną reklamę, z dużym rozmachem, powinniśmy zdecydować się właśnie na ten nośnik. Ekran LED, to największy możliwy format reklamy dostępny w galeriach. Taka reklama nie tylko doskonale przyciąga wzrok, ale także potrafi utrzymać uwagę i zaciekawienie klientów.
Zalety reklamy w centrach handlowych
Najważniejszy jest tu aspekt psychologiczny – oddziaływanie na klientów atrakcyjną reklamą w trakcie robienia zakupów znacznie mocniej do nich dociera. Gdy jesteśmy w dobrym nastroju, oglądamy i kupujemy podejmujemy spontaniczne decyzje zakupowe, z większą uwagą i ciekawością rozglądamy się i interesujemy innymi ofertami.
Największy efekt przynoszą reklamy umieszczone w centrach handlowych w dużych miastach. Reklama w centrum handlowym we Wrocławiu oraz innych miastach wojewódzkich to doskonałe uzupełnienie każdej kampanii. Możliwości co do ekranów plazmowych i led w galeriach handlowych pozwalają na przygotowanie ciekawego i przyciągającego uwagę spotu.
Możesz także precyzyjnie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Dobranie miejsca prowadzenia kampanii w wybranym mieście, dzielnicy, rodzaju galerii handlowej czy zasobność portfela łatwo podnosi skuteczność kampanii.